News

MAJLIS KONVOKESYEN ISLAND COLLEGE OF TECHNOLOGY  KALI KE – 15

MAJLIS KONVOKESYEN ISLAND COLLEGE OF TECHNOLOGY KALI KE – 15

Majlis Konvokesyen Island College of Technology ke-15 akan diadakan pada :

Tarikh : 15 April 2017

Tempat : Eastin Hotel Bayan Lepas, Pulau Pinang

Masa      : 08.00 pagi

RAPTAI : Raptai pelajar akan diadakan pada 13 April 2017 (KHAMIS), 02.00 petang di Eastin Hotel Bayan Lepas, Pulau Pinang.

JUBAH : Para pelajar boleh mengambil jubah bermula :

Tarikh : 11 April 2017-14 April 2017

Masa : 09.00pagi -05.00 petang

Tempat : Di Pejabat Unit Hal Ehwal Akademik (Sila bawa surat wakil, sekiranya hantar wakil)

YURAN : RM 350.00 (semua program). Bayaran boleh dibuat melalui akaun CIMB Bank. No akaun 8003884845 (ICT Associates (M) Sdn Bhd) atau membuat pembayaran pada hari pengambilan jubah.

Sila buat pembayaran SEBELUM 07 April 2017 di Pejabat Kewangan ICT (Resit pembayaran perlu dibawa semasa mengambil jubah)

SISTEM GRADUASI  : Semua bakal Graduan DIWAJIBKAN mengisi Kajian PengesananGraduan yang akan dilaksanakan oleh Kementerian Pendidikan Malaysia sebelum Majlis Konvokesyen. Sila layari laman web graduat.mohe.gov.my bermula 03 April 2017. Pelajar dikehendaki mencetak Pengesanan Graduan dan membawa semasa mengambil jubah.

GAMBAR : 1 keping (ukuran passport) dan email kepada  roslina@ict.edu.my / sahrul@ict.edu.my /zunaidah@ict.edu.my atau pos ke alamat ICT sebelum 07 April 2017.

  • Sila hubungi pihak urusetia Majlis Konvokesyen sekiranya pelajar tidak mendapat panggilan daripada urusetia, di talian 04-8665900/1529 – Cik Zunaidah/ Pn. Roslina / En. Sahrulnizam
  • Sila sahkan alamat surat menyurat bagi tujuan  penghantaran surat jemputan & kad jemputan
  • Hanya 2 orang sahaja dibenarkan masuk ke dalam Dewan Konvokesyen (tidak termasuk graduan). Kad jemputan akan diberi semasa pengambilan jubah.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *